Get-Owned-Branding-Vodafone-v1
Get-Owned-Branding-Vodafone-v2
Get-Owned-Branding-Vodafone-v3
Get-Owned-Branding-Vodafone-v4

Vodafone Get Owned

Gamevideo’s zijn al jaren een populair genre op YouTube. De jonge kijkers van deze video’s vormen een belangrijke doelgroep voor Vodafone. Vandaar dat het merk in 2017 een eigen game kanaal is begonnen, waarvan ik de art direction heb verzorgd.
Op het kanaal spelen bekende gamers games als Call of Duty, FIFA en Grand Theft Auto tegen elkaar. De gamers worden niet alleen beoordeeld op hun gaming skills, maar ook tijdens real-life game challenges zonder gebruik van hun vertrouwde controller. Ze hebben één doel: elkaar ownen!
Het kanaal bereikte de 100.000 subs in iets meer dan 4 weken tijd. Dat is een record voor een branded YouTube channel in de Benelux!
Art direction / Design: Richard van Horssen
Concept: Maak Amsterdam
In opdracht van:
Maak Amsterdam

Wil je dit verhaal live horen?

Ik vertel het je graag!

Neem contact op!