Furtjuh-Design-v3
Furtjuh-Design-v1
Furtjuh-Design-v2
Furtjuh-Design-v4

Influencer Branding

YouTuber Furtjuh

Met ruim 400.000 abonnees is Furtjuh (Rutger Vink) één van de populairste YouTubers van Nederland. Op het YouTube kanaal komen wekelijks de vrolijkste liedjes, sketches en parodieën voorbij. Voor Furtjuh ontwikkelde ik de visuele stijl die in alle uitingen wordt doorgevoerd. Zo is beeldmerk (de Furtjuh emoji) binnen de community uitgegroeid als een herkenbaar beeld voor Furtjuh, dat inmiddels zelfs als knuffel verkrijgbaar is!
Voor echte fans heb ik de Furtjuh kledinglijn ontwikkeld. Een collectie met verschillende t-shirts die precies passen bij de positieve vide van het kanaal. Het doel was om een lijn op te zetten die niet alleen als merchandise wordt gedragen tijdens fan-events, maar kleding die de doelgroep ook in het dagelijkse leven kan dragen. Op school, thuis of waar je ook bent!
Furtjuh-Merchandise-YouTuber-Design

“Wat er ook gebeurt,

Stay Furbulous!”

Furtjuh, Rutger Vink
Furtjuh-YouTuber-Stay-Furbulous-Boek
Om het succes van het YouTube kanaal Furtjuh ook offline door te trekken, ontwikkelde ik in samenwerking met FC Klap, een Furtjuh boek. De titel van het boek, Stay Furbulous, is het superpositieve levensmotto van YouTuber Furtjuh. Met 75 challenges daagt hij lezers uit om dat voor elkaar te boksen. En natuurlijk vertelt hij over zijn jeugd, dromen, liefdesleven en YouTube-succes.

Wil je dit verhaal live horen?

Ik vertel het je graag!

Neem contact op!